Niezależni doradcy

reklamowi

na wyciągnięcie ręki

Masz pytania?

Prawdopodobnie już nie raz trafiając do nowego mechanika słyszysz “Panie, kto to panu tak spie…przył”. W branży reklamowej jest identycznie, właśnie dlatego dodatkową usługą, jaką mamy w ofercie jest niezależne doradctwo dotyczące pozycjonowania (SEO), kampanii PPC (Google ADS, FB Ads), innych działań reklamowych i analityki.

Jesteśmy niezależni, ponieważ po zleceniu doradztwa, przez kolejny rok nie będziemy świadczyć dla Twojej firmy usług, które podlegałby pod prowadzone doradztwo.

Co to oznacza?

Zlecając nam audyt i analizę działań firmy zajmującej się aktualnie pozycjonowaniem lub kampanią Google ADS, sprawdzimy poprawność realizowanych usług, ich jakość w odniesieniu do naszych standardów. 

Czy agencja, która aktualnie prowadzi kampanię reklamową będzie wiedzieć, że ktoś ich działania weryfikuje?

Na życzenie wykonujemy prace “pod radarem” agencji, korzystając z pozyskanych danych oraz z pomocą kont już podłączonych pod systemy analityczne, reklamowe (w takiej sytuacji wymagane jest przekazanie tymczasowego hasła do konta właściciela).

Umowa o zachowaniu poufności (NDA) – zawieramy ją przed rozpoczęciem prac, na czas 5 lat od końca świadczenia usługi doradczej / audytorskiej.

Jakiego rodzaju usługi audytorskie / doradcze możemy świadczyć?

  • audyt konta google Analytics, sprawdzenie poprawności podpięcia Google Tag Managera, konwersji i celi,

  • audyt stron pod względem SEO,

  • audyt stron pod względem użyteczności (UX),

  • analiza raportu kampanii reklamowej w stosunku do faktycznie osiąganych efektów,

  • analiza kampanii reklamowej Google ADS i FB ADS

  • analiza umowy kampanii reklamowej z oznaczeniem ewentualnych problemów na przestrzeni dalszej współpracy z agencją,

  • pomoc w wyborze agencji wykonawczej działań reklamowych.

Jaki jest koszt doradztwa?

Koszt obsługi doradczej jest wyceniany indywidualnie, w zależności od skali prac i  wielkości cateringu. Minimalna cena podjęcia się prac, to równowartość ceny spot 1/2 uncji złota, w przybliżeniu, 3500 zł netto.

Dlaczego bazowa cena jest tak wysoka?

Kwota “wejścia” jest adekwatna do prac jakie należy wykonać, naszego doświadczenia w tej branży i potencjalnych efektów jakie możemy uzyskać (lub oszczędności). 3500 zł to zaledwie tyle, ile wydaje miesięcznie dwóch stałych Klientów na swoją diety pudełkowe.