Analityka

Każde działania powinny mieć swoje odzwierciedlenie w narzędziach do analityki – czy to ruch czy konwersje. Według nich powinniśmy też ustalać swoje działania. I tutaj właśnie pojawia się pytanie. Czy Twoja analityka jest poprawnie wpięta?

Przez cały okres działania w branży cateringów dietetycznych mieliśmy do czynienia z wieloma stronami, które nie miały wpiętego Google Analyticsa lub był on wpięty nieprawidłowo. Działając już od dłuższego czasu z tym segmentem, poznaliśmy większość, jeśli nie wszystkie plusy i minusy każdego z systemów do zamawiania diet.

NIEDOPUSZCZALNE!

BRAK ANALITYKI?

Ciekaw, do czego to doprowadza?

Do błądzenia.

Inwestujesz w swój biznes niemałe pieniądze i chcesz dowiedzieć się, czy działania marketingowe spięły się i czy na pewno były trafione. Jeśli wciąż patrzysz tylko w jednym kierunku, nie patrząc na twarde dane, doprowadzi to do jednego - bankructwa, którego każdy chce uniknąć.

Do frustracji.

Bankructwo oznacza dla wielu cateringów łapanie się brzytwy, byleby utrzymać się na powierzchni wody i spróbować po raz ostatni zachłysnąć powietrza. Jeśli się nie uda - idziemy na dno.

Do mydlenia oczu.

Jeśli Twoją kampanię prowadzi agencja marketingowa i otrzymujesz jakiekolwiek raporty, to pamiętaj, żeby zapytać o najważniejsze dla Ciebie konwersje - dodanie do koszyka, transakcje i wysokość przychodów. Nie mając tych danych, agencja może powiedzieć cokolwiek, tłumacząc, że robi w ramach pozycjonowania czy Google Adsa co tylko może, żeby zebrać jak największą grupę Klientów.

Nie czekaj i napisz do mnie!

Wiem, co zrobić, żeby Twoja analityka znowu zaczęła pokazywać dobre cyferki. Nie przegap najważniejszych dla Ciebie danych i skontaktuj się z Cateromedia!

Po co jest Ci konkretnie analityka?

Ominięcie błądzenia, frustracji i mydlenia oczu - to przede wszystkim

Jako właściciel cateringu powinieneś mieć wgląd do swoich danych, tak samo jak do zamówień w swojej firmie. Jeśli uważasz, że coś można poprawić, nie rozumiesz dlaczego kampania Google Ads, w którą władowałeś 10 tysięcy złotych nie wypaliła i przyniosła tylko 2 tysiące złotych przychodu – Twoja agencja powinna Ci na to odpowiedzieć.

Analityka nie jest wege
- lubi mięso​

KEEP CALM AND

EAT MEAT

Mając swoje dane, wiesz, ile osób weszło na Twoją stronę, ile z nich przekonwertowało i ile zakupiło Twoją dietę pudełkową. Nie ma tu miejsca na uchybienia – jeśli coś nie działa, po prostu o tym się dowiesz. Jeśli coś poszło dobrze, też się o tym dowiesz. I z tego skorzystasz.

Podział odbiorców

Tu jest pole do popisu każdego marketingowca. Dzięki podziałowi odbiorców strony można wydzielać odpowiednie reklamy dla poszczególnych segmentów. Przykład? Ktoś wszedł na dietę keto, to zacznijmy mu wyświetlać reklamę o… diecie keto! Tego typu ruch jest bardzo kaloryczny!

Błąd analityka, który stronę dotyka

Przeglądając podpięcia analityki wielu cateringów dietetycznych, możemy stwierdzić jedno – błędy „analityków” powtarzają się na większości stron internetowych.

Do najczęściej powtarzających się są:

To wszystko sprawia, że tak naprawdę nie wiesz, co dzieje się z Twoim budżetem marketingowym. A taka wiedza to podstawa!

Dobra analityka? Cateromedia błędy wytyka!

Wszyscy jemy oczami, a agencja marketingowa, która prowadzi Twoją kampanię doskonale powinna o tym wiedzieć! Napisz do nas! Zweryfikujemy Twoje narzędzia do analityki, a także sprawdzimy, co można, a nawet trzeba w niektórych przypadkach jeszcze poprawić!