Pozyskiwanie pozytywnych opinii

Nikt nie lubi kupować kota w worku, dlatego zazwyczaj przed zakupem jakość produkty, staramy się znaleźć, jakieś opinie na jego temat. Jak owca podążamy za stadem, bo przecież aż tyle osób nie może się mylić!

Największy błąd w przypadku opinii to…

… brak reakcji na negatywną opinię. O ile pozytywną opinię możesz pominąć (choć Twojemu Klientowi na pewno zrobi się miło, kiedy mu za nią podziękujesz) tak negatywnych opinii nigdy nie powinieneś pozostawić bez odpowiedzi ani pominąć.

Reakcja na negatywne opinie to Twój sprawdzian, który pokazuje, jak radzisz sobie z kryzysowymi sytuacjami!

Nie czekaj i napisz do mnie!

Wiem, co zrobić, żeby Twój catering zaczął otrzymywać pozytywne opinie. Nie przegap tego, co dla Twojego cateringu ważne i skontaktuj się z Cateromedia!

Jak udzielać odpowiedzi na negatywne opinie?

  • Szybko – im szybciej zareagujesz na negatywny komentarz swojego Klienta, tym lepiej. Twoi potencjalni Klienci codziennie szukają swojego idealnego cateringu dietetycznego, więc każdego dnia istnieje ryzyko, że ktoś zobaczy niepochlebną opinię na temat Twojego cateringu bez żadnej reakcji.
  • Konkretnie – najpierw ustal, czy osoba zamieszczająca komentarz rzeczywiście może być Twoim Klientem, a później zbierz jak najwięcej informacji na jej temat. To pomoże Ci w udzieleniu konkretnej i rzeczowej odpowiedzi.
  • Personalnie – Klient, który ma problem, nie lubi ginąć w tłumie. Odpowiadając mu, informujesz wszystkich czytających, że problem już został rozwiązany lub że nie leży po Twojej stronie.

Opinie w Google Maps zawsze będą podążać za Twoim cateringiem - jak zdobyć pozytywne opinie od prawdziwych Klientów?

Negatywną opinię można otrzymać bardzo łatwo, w przeciwieństwie do pozytywnej, o którą trzeba się wyjątkowo postarać. Jednym z najprostszych sposobów jest przygotowanie specjalnego linku odsyłającego do opinii w Google Maps z prośbą o zamieszczenie komentarza.

Dzięki CATEROMEDIA:

  1. Zdobędziesz pozytywne opinie od prawdziwych Klientów.
  2. Zyskasz pełną kontrolę nad opiniami w Google Maps na temat Twojego cateringu.
  3. Szybko wykryjesz problemy w zakresie obsługi Klienta, co pozwoli Ci z łatwością je wyeliminować.

Niezależne doradztwo? Cateromedia pomoże zdobyć Ci bogactwo!