Niezależne doradztwo

Pewnie nie raz zgłaszając się do fachowca, słyszysz „Panie, kto to panu tak spie…przył”. Branża reklamowa nie stanowi tutaj żadnego wyjątku! Właśnie dlatego dodatkową usługą, jaką mamy w ofercie, jest niezależne doradztwo dotyczące pozycjonowania (SEO), kampanii PPC (Google ADS, FB Ads) innych działań reklamowych i analityki.

Jesteśmy niezależni, bo to nie my odpowiadamy za Twoje działania marketingowe. Świeże spojrzenie sprawi, że to, co z pozoru wydawało się źdźbłem, w rzeczywistości okazało się belką.

CO TO OZNACZA?

Zlecając nam audyt i analizę działań firmy, która aktualnie zajmuje się Twoim pozycjonowaniem lub kampanią Google ADS, możesz zweryfikować poprawność realizowanych usług oraz ich jakość w odniesieniu do naszych standardów.

Nie czekaj i napisz do mnie!

Wiem, co zrobić, że Twój catering zaczął przynosić jeszcze większe zyski. Nie przegap tego, co dla Ciebie ważne i skontaktuj się z Cateromedia!

DZIAŁAMY INCOGNITO

Zastanawiasz się, czy Twoja agencja marketingowa będzie wiedzieć, że ktoś weryfikuje ich działania? Bez obaw, nikt nie dowie się o naszych działaniach!

Wykonujemy prace „pod radarem” agencji, korzystając z pozyskanych danych oraz z pomocą kont już podłączonych pod systemy analityczne, reklamowe (w takiej sytuacji wymagane jest przekazanie tymczasowego hasła do konta właściciela).

Umowa o zachowaniu poufności (NDA) – zawieramy ją przed rozpoczęciem prac, na czas 5 lat od zakończenia usługi doradczej/audytorskiej.

Co możemy dla Ciebie zrobić w ramach niezależnego doradztwa?

  • audyt konta Google Analytics,
  • sprawdzenie poprawności
  • podpięcia Google Tag Managera, konwersji i celi,
  • analiza kampanii reklamowej Google ADS i FB ADS
  • audyt stron pod kątem SEO,
  • audyt stron pod względem użyteczności (UX),
  • analiza raportu kampanii reklamowej w stosunku do faktycznie osiąganych efektów,
  • analiza umowy kampanii reklamowej z oznaczeniem ewentualnych problemów na przestrzeni dalszej współpracy z agencją,
  • pomoc w wyborze agencji wykonawczej działań reklamowych.

Jaki jest koszt doradztwa?

Koszt obsługi doradczej jest wyceniany indywidualnie na podstawie skali wykonanych prac i wielkości danego cateringu. Minimalna cena podjęcia się prac to równowartość ceny spot 1/2 uncji złota (w przybliżeniu 4000 zł netto).

Dlaczego bazowa cena jest tak wysoka?

Kwota „wejścia” jest adekwatna do prac, jakie należy wykonać, naszego doświadczenia w tej branży i potencjalnych efektów, jakie możemy uzyskać (lub oszczędności). 4000 zł to zaledwie tyle, ile wydaje miesięcznie dwóch stałych Klientów na swoje diety pudełkowe. Widzisz – to wcale nie tak dużo.

Niezależne doradztwo? Cateromedia pomoże zdobyć Ci bogactwo!