Doradztwo dla cateringów dietetycznych

Pewnie nie raz zgłaszając się do fachowca, słyszysz „Panie, kto to panu tak spie…przył”. Branża reklamowa nie stanowi tutaj żadnego wyjątku! Właśnie dlatego dodatkową usługą, jaką mamy w ofercie, jest niezależne doradztwo dla cateringów dietetycznych dotyczące pozycjonowania (SEO), kampanii PPC (Google ADS, FB Ads) innych działań reklamowych i analityki.

Jesteśmy niezależni, bo to nie my odpowiadamy za Twoje działania marketingowe. Świeże spojrzenie sprawi, że to, co z pozoru wydawało się źdźbłem, w rzeczywistości okazało się belką.

CO TO OZNACZA?

Zlecając nam audyt i analizę działań firmy, która aktualnie zajmuje się Twoim pozycjonowaniem lub kampanią Google ADS, możesz zweryfikować poprawność realizowanych usług oraz ich jakość w odniesieniu do naszych standardów.

Nie czekaj i napisz do mnie!

Wiem, co zrobić, że Twój catering zaczął przynosić jeszcze większe zyski. Nie przegap tego, co dla Ciebie ważne i skontaktuj się z Cateromedia!

DZIAŁAMY INCOGNITO

Doradztwo dla cateringów dietetycznych

Zastanawiasz się, czy Twoja agencja marketingowa będzie wiedzieć, że ktoś weryfikuje ich działania? Bez obaw, nikt nie dowie się o naszych działaniach!

Wykonujemy prace „pod radarem” agencji, korzystając z pozyskanych danych oraz z pomocą kont już podłączonych pod systemy analityczne, reklamowe (w takiej sytuacji wymagane jest przekazanie tymczasowego hasła do konta właściciela).

Umowa o zachowaniu poufności (NDA) – zawieramy ją przed rozpoczęciem prac, na czas 5 lat od zakończenia usługi doradczej/audytorskiej.

Niezależne doradztwo dla cateringów dietetycznych - do dla Ciebie zrobimy?

  • audyt konta Google Analytics,
  • sprawdzenie poprawności
  • podpięcia Google Tag Managera, konwersji i celi,
  • analiza kampanii reklamowej Google ADS i FB ADS
  • audyt stron pod kątem SEO,
  • audyt stron pod względem użyteczności (UX),
  • analiza raportu kampanii reklamowej w stosunku do faktycznie osiąganych efektów,
  • analiza umowy kampanii reklamowej z oznaczeniem ewentualnych problemów na przestrzeni dalszej współpracy z agencją,
  • pomoc w wyborze agencji wykonawczej działań reklamowych.

Jaki jest koszt doradztwa?

Koszt obsługi doradczej dla cateringów dietetycznych jest wyceniany indywidualnie na podstawie skali wykonanych prac i wielkości danego cateringu. Minimalna cena podjęcia się prac to równowartość ceny spot 1/2 uncji złota (w przybliżeniu 4000 zł netto).

Dlaczego bazowa cena jest tak wysoka?

Kwota „wejścia” jest adekwatna do prac, jakie należy wykonać, naszego doświadczenia w tej branży i potencjalnych efektów, jakie możemy uzyskać (lub oszczędności). 4000 zł to zaledwie tyle, ile wydaje miesięcznie dwóch stałych Klientów na swoje diety pudełkowe. Widzisz – to wcale nie tak dużo.

Niezależne doradztwo? Cateromedia pomoże zdobyć Ci bogactwo!