Tajemniczy klient

Wiesz, że najciemniej zawsze pod latarnią? Raz na jakiś czas musisz sprawdzić, jak działa Twój zespół, czy Klienci są należycie obsłużeni i czy nie ma wąskich gardeł w Twoim cateringu!

TAJEMNICZY KLIENT

CATERINGOWY

Na czym w ogóle polega tajemniczy klient w branży cateringowej i na co będzie szczególnie wrażliwy?

BOK

To taki, który po pierwsze skontaktuje się z Twoim BOK, sprawdzając, czy obsługa odpowiednio prowadzi rozmowę z Klientem - czy jest uprzejma, czy zbiera niezbędne informacje, które pomogą w wyborze odpowiedniej diety i kaloryczności. W skrócie - sprawdzimy, czy Klient został należycie obsłużony.

DOSTAWA

Drugim zadaniem tajemniczego klienta jest sprawdzenie jak przebiega dostawa. Jeśli kurier, z którego korzysta catering, jest lokalny (nie są to GoodSpeed czy Iglotrans) to jest to bardzo ważny punkt. Sprawdzamy, czy paczka nie przychodzi rozwalona lub czy przypadkiem kurier nie podjadł posiłku (a takie przypadki się zdarzają!).

STAN PRZESYŁKI

Tu kolejny ważny punkt, o który dobry tajemniczy klient musi zadbać. Sprawdzenie stanu paczek. Nabrzmiałe pojemniki? Rozlany sos malinowy? To nie przejdzie, a tajemniczy klient będzie rozczarowany.

SMAK

Jest bardzo subiektywny i nie wszyscy muszą lubić dokładnie to samo. Dlatego też tajemniczy klient przemilczy to, że nie smakował mu dorsz z pilawem, ale bardzo dobry był łosoś teriyaki.

DRAMA QUEEN

Niezależnie od tego, czy zupa była za słona, w toście pojawiła się muszka owocówka czy wszystko było w porządku - tajemniczy klient i tak to zrobi. I tak zadzwoni do BOK z wyimaginowanym problemem, z którym musiał się zmierzyć, żeby sprawdzić, w jaki sposób zareagują Twoi pracownicy. W końcu to od nich zależy, czy niesmak pozostanie czy nie!

POSPRZEDAŻOWE POGADUSZKI

Czy Twój BOK dzwoni po zakończonej diecie? A może próbujesz przekonać Klientów mailami lub SMSami do złożenia zamówienia? Niektóre działania są bardziej efektywne od pozostałych, ale najważniejszy jest przekaz. Tajemniczy klient sprawdzi to i oceni.

Powyższe to podstawowa oferta tajemniczego klienta, którą realizujemy jako Cateromedia. Po całym 3-dniowym zamówieniu wysyłamy raport z zamówienia z informacją, co można poprawić w całym procesie przed sprzedażą, w czasie dostarczania diety oraz po jej zakończeniu.

Apetyt rośnie w miarę jedzenia, dlatego jeśli wciąż Ci mało, sprawdź poniżej, co jeszcze dla Ciebie mamy!

Nie czekaj i napisz do mnie!

Jako tajemniczy Klient przybieramy kamuflaż i nie dajemy się zdemaskować. Sprawdź, jak robi to zespół specjalny Cateromedia.

Rozszerzona wersja tajemniczego klienta

Dłuższy okres zamówienia
Dietę zamawiamy na 5, a nie na 3 dni! Dłuższy okres na przejście przez żołądek do serca!

Posty na Facebooku i Instagramie
Dodatkowo w tej opcji dodajemy codziennie posty na Facebooku i Instagramie o tym, co zostało do nas dostarczone, jak wyglądało, jak smakowało oraz jak przebiegła dostawa.

Wpis z opinią na blogu, który każdego dnia wyświetla XXX użytkowników!
A co jeśli jeszcze bardziej pozaczepiać Google i uzupełnić wyniki wyszukiwania o opinię o Twoim cateringu? Twoi potencjalni klienci szukający opinii o Twojej diecie pudełkowej z łatwością znajdą recencję w Google i w każdej chwili będą mogli się z nią zapoznać – po dodaniu pełnego tygodnia na kanały social media, na bloga dodajemy, zoptymalizowaną pod Google’a, opinię.

Skoro jesteś tutaj, to znaczy, że jest mega grubo! Rozszerzony tajemniczy Klient to niestandardowe podejście do tematu.

chwila, chwila, ale...

Po co to komu?

Nikt nie jest w stanie zapanować nad tym, czy pracownicy na infolinii odpowiednio doinformują klienta lub czy cały przebieg zamówienie przebiega prawidłowo. Raz na jakiś czas musisz sprawdzić, co w garnku bulgocze i wdrażać poprawki z dnia na dzień. Pamiętaj, że pierwsze wrażenie można zrobić tylko raz. Odpowiednio dopieszczony Klient z pewnością wróci po więcej. Tak się składa, że MY wiemy, jak robić to dobrze!

Rozszerzony tajemniczy Klient to nie tylko grubsza wersja tajemniczego Klienta – to opinia w Google, do której docierać będą wszyscy szukający o Tobie informacji!

Właścicielom cateringów dietetycznych czasem zaświeci się lampka

“Klienci zamawiają catering, ale nie przedłużają swojej diety, dlaczego?”

No właśnie... dlaczego?

Pomożemy Ci dowiedzieć się dlaczego!

Szukasz tajemniczego klienta?Cateromedia wyłapie błędy niczym przynęta!