Artykuły sponsorowane

Masz coś ciekawego do powiedzenia? Ciężko będzie przekazać to wszystkim na raz, nawet jeśli zwołalibyśmy międzynarodową wideokonferencję. Mamy lepsze rozwiązanie – opublikuj artykuł sponsorowany!

wpisom i tekstom nierówne!

Artykuły

Artykuły sponsorowane można podzielić według celów, które mają pełnić.

Pod SEO

Możesz napisać content na artykuł z linkiem do Twojej strony, który później opublikujesz. Dzięki linkom Google go zobaczy, a to wyniesie Cię na wyżyny Google!

Brandowe

Opisz swoją markę w samych superlatywach! Nie wszyscy lubią o sobie pisać, ale spokojnie, pomożemy.

Wywiady

Pogadaj sam ze sobą, zadaj sobie najlepsze pytania, spisz to wszystko na kartce i nam wyślij. Opublikujemy, a Twój PR będzie lepszy!

Nie czekaj i napisz do mnie!

Pokaż się swoim Klientom na portalach tematycznych i zgarnij kolejne zamówienia. Artykuły pod Google? Robot lubi to! Zamów i przekonaj się, co nasze portale potrafią!

Jak dobierać portale do artykułów sponsorowanych?

W półświatku SEO panuje jedno krótkie powiedzenie - to zależy.

Portal, na którym będzie publikowany artykuł, powinien być jak najbardziej zgodny tematycznie z tym, co zawiera się w treści.

W skrócie – jeśli chcesz opublikować Twój innowacyjny sposób na dietę sokową – wybierz portal dieta-sokowa.pl, a nie błądź przy portalach o diecie ketogenicznej. Chcesz opublikować wywiad lub artykuł typowo pod PR? Zamów artykuł w portalu o szerszej tematyce – cateringi-dietetyczne.pl lub przez-zoladek-do-serca.pl. To odbiorcy tych portali są najodpowiedniejsi pod tę tematykę!

i kto to w ogóle ma
czas czytać?

Po co się

MĘCZYĆ

Po pierwsze, naszym czytelnikiem jest… Google. To dzięki artykułom sponsorowanym strona może pojawiać się wyżej w wynikach wyszukiwania. A jeśli pojawiamy się wyżej, to z reguły mamy również więcej Klientów. Więcej zamówień, większy przychód, skalowanie biznesu, otwierasz wielką halę produkcyjną, drugą, trzecią, rozszerzasz działalność na inne kraje, galakty… zapędziliśmy się trochę, ale no… Przy pozycjonowaniu wszystko jest możliwe!

Po drugie, czytają to ludzie, którzy mają czas, chcą zaznajomić się z marką czy pochwalić się przed znajomymi, mówiąc “właściciel cateringu, który zamawiam mówił, że zaczynał sprzedawać pudełka z bagażnika swojego mercedesa”. Takie działanie ociepla wizerunek, a mało kto lubi chłód, jak w stolicy siedmiu królestw.

To jak? Popiszemy i publikujemy?

Publikacja artykułów sponsorowanych?Cateromedia pomoże Ci zdobyć klientów oddanych!