Google ADS

Wpisz w Google nazwę swojego brandu i dopisz “to najgorszy catering” albo “oszuści”. Wyświetlasz się w reklamach Google Ads? To bardzo źle, ale wiemy, jak do tego doszło!

Masz remarketing lub włączyłeś kampanię na porzucone koszyki? Jeśli nie, to już wiesz, że to czas na poprawę Twoich kampanii płatnych!

A może w ogóle nie masz ADSa? O zgrozo! Koniecznie musisz go mieć, jeśli chcesz szybko dotrzeć do nowych Klientów!

PO CO TO KOMU?

Przez ostatnie 3 (czy ile tam, bo już nie wiem) lata współpracowania z cateringami widzieliśmy przeróżne kampanie. Takie, które z 1 zł wygenerowały 5 zł przychodu, ale też takie, które z 1 zł wygenerowały przychód w granicy 10-15 zł.

W Google Ads łatwo jest też zmarnować swój budżet marketingowy. Jeden z naszych Klientów (niechlubny rekordzista), który za późno się do nas zgłosił, wydał na Google Ads 280 000 złotych (słownie: dwieście osiemdziesiąt tysięcy), co przyniosło mu około 147 000 złotych (słownie: sto czterdzieści siedem tysięcy) przychodu. Pozwolimy sobie to podsumować krótkim, lecz treściwym – XD.

A wystarczyłoby, żeby catering od razu zgłosił się do nas… Skoro już wiesz, że niektórzy w ten sposób marnują pieniądze, to Ty nie popełniaj ich błędu – zgłoś się do nas!

Nie czekaj i napisz do mnie!

Nic tylko płacisz i płacisz, ale czy to w ogóle ma sens? Sprawdzimy Twoje kampanie i poprawimy je tak, żebyś płacił mniej, a zarabiał więcej.

Jak nie przepalić budżetu w kampanii płatnej w branży cateringów dietetycznych?

Ustal dobre kampanie ze swoją agencją

Najgorzej wydane pieniądze to te, które uciekają przez palce. Nie zawsze je widać, ale gdy już zobaczymy, ile ich uciekło, to musimy przejść na detoks kampaniowy.

Musisz wiedzieć o tym, że nie każda kampania dostępna w Google Ads będzie dobra pod kątem branży cateringowej, a Ty i Twoja agencja musicie poczuć bluesa i wspólnie dogadać się, w jaki sposób reklamować się w sieci.

lubimy cheat days

W Google

ADS

Każda kampania prowadzona na Twoim koncie powinna być kaloryczna, a im bardziej kaloryczna, tym lepiej. Co się z tym wiąże? Konwersje, przychody, konwersje i jeszcze konwersje. Konwersje nie powinny też być losowym zdarzeniem na Twojej stronie (np. przejście na podstronę zamówienia), ale prawdziwym zdarzeniem, które jest kluczowe na Twojej stronie (np. dodanie do koszyka). Ważne więc, aby Twoje kalorie nie były puste!

Remarketing i porzucone pudełka

Musisz przypominać o sobie swoim potencjalnym Klientom! W branży cateringów mamy około 700 firm, które będą chciały, żeby to właśnie u niego zamówił Kowalski. A Kowalski w tych wszystkich cateringach się już gubi i najbardziej zapamięta ten catering, który jest wszędzie. Pokazuj swoje reklamy osobom, które weszły na Twoją stronę czy nawet tym, którzy dodali swoją dietę do koszyka, ale jej nie zakupili. Nie masz takich reklam? Przepadniesz w czeluści wszystkich cateringów!

Pilnuj tego, kucharzu!

Każdy dobry marketingowiec pilnuje kampanii Adsowej, tak samo jak każdy dobry kucharz pilnuje dania podczas jego przygotowywania. Ich zadanie sprowadza się do podstawowej rzeczy – nie spalić tego, co robią. Dobry kucharz ustawi timer, żeby pamiętać, że trzeba wyciągnąć dietetyczną lasagne z piekarnika, z kolei dobry marketingowiec ma Twoją kampanię w małej karcie… tfu, małym palcu!

Nie znam swoich kampanii - co teraz?

Nie każdy musi znać się na wszystkim. Nawet Modest Amaro wymiękłby, gdyby nagle musiał skonfigurować kampanię Google Ads. Ty zajmij się swoim biznesem, marketing zostaw agencji, a my przygotujemy swoje sugestie odnośnie tego, co możesz poprawić, aby zyskać jeszcze więcej Klientów. Poprawiamy Twój marketing, Ty zwiększasz swój przychód, a zarazem budżet reklamowy, agencja będzie miała budżet na rozszerzenie działań, a my ponownie sprawdzimy, czy ich działania są odpowiednie. Cateringowe perpetuum mobile!

Wiem, jakie mam kampanie, ale nie wiem co poprawić

Jeśli znasz swoje kampanie, ale nie działają dobrze, to wyślij je do nas, a my podpowiemy co i jak skonfigurować! To nie Ty powinieneś być specjalistą ds. PPC, a osoby zajmujące się marketingiem. Asio! Masz ważniejsze rzeczy do roboty!

Sprawdzenie wszystkich obszarów Google Adsa w branży cateringowej to dla nas pestka i jest to częścią naszego niezależnego doradztwa!

Płatne kampanie w Google?Cateromedia wyłapie wszystkie buble!