Audyt SEO & UX
Karawana jedzie do przodu, a psy… nie nie, to chyba nie tak szło… W każdym razie kurier nie jedzie do przodu, bo nie zrobili audytu jego chłodni i rozleciał się w połowie drogi. Nie pozwól, żeby Ciebie spotkał ten sam los.
Twój kurier jeździ codziennie z paczkami do Klientów. Co jakiś czas musisz zrobić przegląd, czy na pewno wóz działa dobrze i czy może wciąż bezpiecznie dowozić paczki Twoim Klientom. To samo powinieneś zrobić ze swoją stroną internetową – jeśli nie będziesz sprawdzać jej raz na jakiś czas, w końcu zaliczysz kraksę!
Okresowy audyt
Potraktuj swoją stronę jak wyżej przytoczone chłodnie. Jedziesz na niej przez kilka lat, ale musisz czasem wymienić format zdjęć (filtr powietrza), jeszcze raz zaplanować strukturę strony (olej silnikowy), poprawić tytuły na stronie (płyn hamulcowy). Jeśli tego nie będziesz robić, strona zestarzeje się nie proporcjonalnie do swojego wieku, a na taką nikt nie będzie chciał wchodzić.
Nie czekaj i napisz do mnie!
Nie ma nic gorszego niż strona bez SEO i ze słabą użytecznością. Dołącz do naszej karawany i dotrzyjmy razem na szczyt Google!
Świeże spojrzenie
Twoi SEOwcy mogli się już przejeść cateringiem dietetycznym i Twoja stroną, a wtedy wchodzimy MY, ubrani cali na czarno i podrzucamy nasze spostrzeżenia – co warto zmienić i co ta zmiana pozwoli Ci osiągnąć. Często zdarza się, że nie widzimy błędów, które sami popełniamy i właśnie wtedy przydaje się spojrzenie kogoś z zewnątrz.
UŻYTECZNOŚĆ
Gdyby ktoś kiedyś powiedział nam, że większość osób wchodzących na strony internetowe to osoby korzystające z telefonów, to… zgodzilibyśmy się z tym bezsprzecznie! Nie ma co się oszukiwać, telefony są coraz większe i szybsze i coraz częściej zastępują nam komputery. Patrzymy więc na stronę z perspektywy osób korzystających z poziomu mobile’a, wytykamy błędy, które należy poprawić, a tym samym zwiększamy Twoje przychody. Może widziałeś artykuł na dużym popularnym serwisie pt. “Zwiększyli sprzedaż w cateringu o 10% za pomocą jednego przycisku [ZOBACZ JAK – ZDJĘCIA]”. Jeśli nie, to napisz do nas, a opowiemy Ci, jak to zrobiliśmy!
“SEO w cateringach nie dziaua!!”
To znaczy, że jest źle zrobione! Nie widzieliśmy jeszcze przypadku cateringu, który będąc w TOP10 na zapytanie o catering dietetyczny w danym mieście, miałby słabe przychody. Jeśli jesteś tym przypadkiem, to bardzo chętnie zobaczymy, co masz napsocone na stronie, poprawimy i… wygenerujemy przychody!
Jeśli nie chcesz więc wpaść w poślizg na najbliższym zakręcie – umów się z nami na audyt SEO/UX swojej strony!