Janusz Biznesu – seryjny tester cateringów, jak z nim walczyć?

Pewnie, tak jak większość spotykasz się ze zmorą jaką są “Janusze Biznesu”, którzy wpadli wręcz na genialny pomysł, by na każdy dzień zamawiać sobie dietę testową od kogoś innego, a że w dużych miastach dostarcza ponad 365 cateringów, to mają praktycznie zapewnioną tanią dietę każdego dnia i interwał okresu testowego raz na rok.

Plan jest genialny w swojej prostocie, wystarczy, by w danej miejscowości było przynajmniej 100 cateringów i już może się udać.

Czy można temu jakoś przeciwdziałać?

Niestety nie ma równie prostego sposobu, “atak” na miasta, gdzie występują siedliska “Januszy” zawsze będzie wiązał się z napotkanim tej grupy i do momentu, gdy sami nie zdadzą sobie sprawy z tego, że więcej czasu tracą na logistyce, zamówieniach, albo nie zaczną zarabiać więcej, takie sytuacje będą występować.

Czy seryjny tester cateringów może być pożyteczny?

Seryjny tester żeruje na promocjach, brzydzi się zakupem bez kodu promocyjnego i wyśmiewa znajomych, którzy kupują w jednym cateringu. Jedyne co można zrobić, żeby mógł być przydatny, to przekazanie mu kodu rabatowego, który rozda swoim znajomym. Nie tylko będzie czuł się genialnie, że znowu się udało, jeszcze do zabawy może zaprosić kogoś znajomego, albo sam zamówi na inny adres byle zniżka była jego.

Inna opcja, to otrzymanie zniżki w zamian za wystawienie opinii, zniżki, kody rabatowe, promocje to jedne na co tego typu człowiek zwróci uwagę.

Krótka historia o umierających cateringach

Krótka historia o umierających cateringach

Czytając ten wpis, prawdopodobnie, któryś z Twoich konkurentów właśnie podejmuje decyzję o zamknięciu swojego biznesu i wcale nic w tym dziwnego. Dieta pudełkowa rośnie na popularności, ale przez ostatnie dwa lata ilość firm otwierających swój catering rosła o...

Pozycjonowanie cateringu dietetycznego

Pozycjonowanie cateringu dietetycznego

Pozycjonowanie cateringu dietetycznego jest jak dieta pudełkowa, niby można posiłki robić samemu, tylko po co na to tracić czas? Jedynie największych graczy stać na utrzymanie własnego działu SEO (tak jak najbogatszych stać na własnych kucharzy). Czytasz ten wpis,...

W cateringach nie ma martwego sezonu, jest tylko źle wykorzystany

W cateringach nie ma martwego sezonu, jest tylko źle wykorzystany

Często słyszymy o tym, że "wakacje to martwy sezon", "grudzień to martwy sezon", czy to prawda? "Bój się, gdy inni są chciwi, bądź chciwy, gdy inni się boją." - Warren Buffett Prowadząc działania reklamowe w branży marketingowej już od ponad 4 lat, za każdym razem...

LTV – czyli o czym zapominają cateringi dietetyczne

LTV – czyli o czym zapominają cateringi dietetyczne

W każdej branży, również związanej z gastronomią bardzo istotnym jest cykl życia Klienta. Właściwe podejście do LTV, zwłaszcza w branży cateringów dietetycznych, gdzie pozyskany Klient przy pierwszym spotkaniu nie wydaje zbyt wielkich kwot jest bardzo istotny i może...

docieraj

do nowych klientów

telefon

721 295 531

mail

kontakt@cateromedia.pl