W cateringach nie ma martwego sezonu, jest tylko źle wykorzystany

Często słyszymy o tym, że “wakacje to martwy sezon”, “grudzień to martwy sezon”, czy to prawda?

“Bój się, gdy inni są chciwi, bądź chciwy, gdy inni się boją.” – Warren Buffett

Prowadząc działania reklamowe w branży marketingowej już od ponad 4 lat, za każdym razem słyszymy to samo i oby było tak dalej! Dlaczego?

Podczas “martwych sezonów”, większość cateringów zmniejsza swoje budżety (w końcu teraz to będzie martwy sezon), zmniejszają budżet na pozycjonowanie, część reklam z Google ADS znika, a część znacznie obniża budżet.

Przecież to jest właśnie idealny czas, żeby “tanio kupować nowych Klientów”, nowi Klienci nie wiedzą, że akurat jest martwy okres, chcą catering i chcą zmieniać swoje życie właśnie teraz. Klientów może być mniej, ale zbudowanie przewagi podczas “martwego okresu” pozwoli zgarnąć dużo ruchu skuteczniej.

Można to porównać do spekulacji giełdowych, podczas spadków, “ulica” ucieka pierwsza, zamykając pozycje ze stratą, co pozwala bardziej ogarniętym skupić przecenione akcje i w późniejszym czasie sprzedać z powrotem ulicy, oczywiście po wyższej cenie. Spadek cen jest okazją do zakupu.

W czasie “martwego sezonu” zapnij mocniej pamersa i bądź jak Buffett, a nie dawcy kapitału.

Krótka historia o umierających cateringach

Krótka historia o umierających cateringach

Czytając ten wpis, prawdopodobnie, któryś z Twoich konkurentów właśnie podejmuje decyzję o zamknięciu swojego biznesu i wcale nic w tym dziwnego. Dieta pudełkowa rośnie na popularności, ale przez ostatnie dwa lata ilość firm otwierających swój catering rosła o...

Pozycjonowanie cateringu dietetycznego

Pozycjonowanie cateringu dietetycznego

Pozycjonowanie cateringu dietetycznego jest jak dieta pudełkowa, niby można posiłki robić samemu, tylko po co na to tracić czas? Jedynie największych graczy stać na utrzymanie własnego działu SEO (tak jak najbogatszych stać na własnych kucharzy). Czytasz ten wpis,...

LTV – czyli o czym zapominają cateringi dietetyczne

LTV – czyli o czym zapominają cateringi dietetyczne

W każdej branży, również związanej z gastronomią bardzo istotnym jest cykl życia Klienta. Właściwe podejście do LTV, zwłaszcza w branży cateringów dietetycznych, gdzie pozyskany Klient przy pierwszym spotkaniu nie wydaje zbyt wielkich kwot jest bardzo istotny i może...

docieraj

do nowych klientów

telefon

721 295 531

mail

kontakt@cateromedia.pl